Formuła dzierżawy pozwala przewoźnikom uniknąć jednorazowego wydatku oraz ograniczyć ryzyko przestoju lokomotyw, dopasowując długość trwania okresu dzierżawy do długości kontraktów przewozowych.
Model biznesowy oferowany przez RCP dla wielu przewoźników jest najkorzystniejszych rozwiązaniem na wciąż niestabilnym rynku przewozów kolejowych.
RCP za pośrednictwem serwisu producentów realizuje usługę 24 godzinnego wsparcia telefonicznego klienta, maszynistów, obsługi serwisowej. Wykwalifikowany personel firmy przeanalizuje w ekspresowym tempie każdy zgłoszony problem i udzieli profesjonalnej odpowiedzi i wsparcia.
kontakt 24 godzinny dziennie, 7 dni w tygodniu
wsparcie techniczne obsługi przeglądowej
wsparcie techniczne dla maszynistów
Za pośrednictwem serwisów producentów taboru RCP realizuje opcję pełnego utrzymania produktów w sowich centrach serwisowych lub bezpośrednio w halach przeglądowych klienta.
utrzymanie planowane dojazdowo do klienta
pełne utrzymanie stałym personelem w halach naprawczych klienta
możliwość wykonywania utrzymania produktów w centrach serwisowych producentów taboru