0

Oferta

O firmie

Model biznesowy oferowany przez RCP dla wielu przewoźników jest najkorzystniejszym rozwiązaniem. Dopasowując długość trwania okresu dzierżawy do długości kontraktów przewozowych, wynajmujący tabor znacznie ogranicza koszty związane z przestojami lokomotyw. Dodatkowe korzyści płyną z braku konieczności ponoszenia inwestycji w obszarze serwisu i utrzymania taboru.

Zakres usług

Szkolenia z zakresu obsługi i utrzymania technicznego
Zarządzanie dokumentacją
ubezpieczenia casco taboru
dedykowany zakup wraz z dzierżawą
dzierżawa lokomotyw
utrzymanie techniczne
wsparcie techniczne: infolinia 24/7
współpraca z warsztatem klienta
Usługa hotline 24h

RCP za pośrednictwem serwisu producentów realizuje usługę 24 godzinnego wsparcia telefonicznego klienta, maszynistów, obsługi serwisowej. Wykwalifikowany personel firmy przeanalizuje w ekspresowym tempie każdy zgłoszony problem i udzieli profesjonalnej odpowiedzi i wsparcia.

kontakt 24 godzinny dziennie, 7 dni w tygodniu

wsparcie techniczne obsługi przeglądowej

wsparcie techniczne dla maszynistów

Utrzymanie u klienta

Za pośrednictwem serwisów producentów taboru RCP realizuje opcję pełnego utrzymania produktów w sowich centrach serwisowych lub bezpośrednio w halach przeglądowych klienta.

utrzymanie planowane dojazdowo do klienta

pełne utrzymanie stałym personelem w halach naprawczych klienta

możliwość wykonywania utrzymania produktów w centrach serwisowych producentów taboru

Nasze pojazdy to gwarancja

Serwisu mobilnego
Usługi hotline 24h
Utrzymania u klienta
Ubezpieczenia pojazdu